Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

onsdag 9 februari 2011

Sömntuta

Idag är jag trött.
Jag kommer ju till jobbet ett par timmar innan jag börjar på onsdagarna då vi bara har en bil så jag åker med när Lasse börjar. Jag brukar ligga o läsa och som nu, kolla nätet lite o så. Men idag somnade jag här i soffan! Å vad jag var trött, men nu känner jag mej lite piggare och redo att ta mej an dagen med alla härliga ungar!
Bli en lång dag på jobbet idag med stängning och direkt efter föräldraråd. Men det gör mej inte så mycket, stormtrivs ju på jobbet.
Denna vecka går förresten min provanställning ut så nu går det över i fast anställning =) Min första fasta anställning i mitt liv på ett jobb jag älskar! Mer tur kan man knappast ha! Wihoo!

1 kommentar:

Sara sa...

Vad Kul med fast anställning på Ett fint jobb :) Grattis Age!