Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

fredag 11 februari 2011

Livet susar förbi

Ja då var det fredag igen, det är inte klokt vad fort det går. Känns som att det var igår det var måndag. var har all tid därimellan försvunnit? Ska det gå så här fort så hänger inte jag me! Hjälp!
Dagen igår gick som sagt som bara den. Dagens höjdpunkt var ändå middagsstoppet hos farmor. Jag hade önskat spagetti och köttfärssås så det var vad som stod serverat! Min farmor är en fena på köttfärssås vill jag lova. Sedan hann vi spela ett par omgångar rummikubb innan jag skulle åka på revyträningen. Där var det också riktigt kul igår många asgarv och bus!
Nu börjar jag snart jobba på arbetsveckans sista dag sen ikväll ska Lasse och jag mysa till det lite och fira våra underbara sju år tillsammans.
Later!

1 kommentar:

systra di sa...

grattis till fina dig och lasse! :D