Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

lördag 5 februari 2011

I goda vänners lag

Igår efter jobbet åkte vi hem och fräschade upp oss lite för att sedan åka till Matte, Fia och Tyra dit vi blivit bjudna på middag. Å vilken middag...
Vi blev bjudna på smaskig plankstek med den godaste rödvinssås jag smakat och så smarrig efterrätt med någon sorts fruktpaj och vaniljglass! Yummie! Fia och jag delade på ett par flaskor vin till maten och under kvällen. Länge satt vi bara och pratade om allt och inget precis vad jag behövde sen på natten spelade vi Wii!
Då vi bor i ett samhälle utanför stan nu så hade de fixat så vi kunde sova över så ingen av oss behövde köra. I morse kom Tyra ner till oss och pratade och pillade i mitt hår på morgonen. Vilken bra start på dagen och så en brakfrukost på det! Trodde inte jag skulle kunna äta då jag kände mej lite sådär när jag vakna men det slank ner en hel del. Tyra lärde mej att man får ha choklad (nutella) på mackan på lördagar. Fast jag stod över, ost och paprika är också gott!
Tack kära vänner för det bästa på länge!

Inga kommentarer: