Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

måndag 21 februari 2011

Nu är det skärpning som gäller

Vägde mej hos mamma idag och märkte att det började smyga iväg uppåt. Denna gång ska jag inte låta det gå iväg och återigen gå miste om allt jag kämpat för. Kämpade förra året för att gå ner de där förbaskade 12 kg och jag ska banne mej knipa 10 kg till i år. Så nu är det skärpning som gäller framöver framför allt gällande kosten. Måste tänka på allt jag stoppar i mej. Jag ska inte gå upp en massa igen, jag ska gå ner! Jag vet att jag kan klara det även om det är svårt till en början. Men jag har ju fixat det förr! Nästa gång jag ställer mej på vågen ska det som smygit iväg vara borta igen!!!!

Inga kommentarer: