Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

måndag 14 februari 2011

Day 23 - This makes me feel upset

Oj det är mycket som kan få mej upprörd. Speciellt när jag är trött. Men människor som inte ser allt de har kan jag bli lite upprörd på. Det är så många som har så mycket bra men bara ser det de saknar. Varför inte ta tillvara på det man har istället. Att tänka på allt man inte har gör dej definitivt inte lyckligare! Det är inte alltid så lätt och visst tänker även jag på saker som andra kanske har men inte jag.
Men då försöker jag tänka på allt det jag har! Som till exempel en underbar sambo. Lika udnerbar idag på alla-hjärtans dag som alla andra dagar!

Inga kommentarer: