Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

tisdag 15 februari 2011

Möte at work

Ikväll är det jobbmöte så jag sitter på jobbet nu. Slutade klockan fyra o mötet är klockan fem.
Jag har hand om fikat så var inte mycket mening att åka härifrån under tiden. Jag gillar jobbmötena trevligt värre att träffa alla kollegor på en gång och kunna lyfta viktiga frågor!
Idag var jag visst i tidningen igen, mediakåt som jag är ;-), nä då. Denna gången var det med revyn. Vi har ju premiär på lördag. Idag är det näst sista repet som jag då missar. Får hoppas att jag klarar genrepet bra och framför allt att premiären sedan går bra!
Snart borde min sambo komma förbi för o hämta bilnycklen. Då ska jag passa på att sno en stor kram och en puss på det för det är aldrig fel!
Men kära läsare nu ska jag göra lite nytta, vi lär ju höras ikväll efter mötet!

Inga kommentarer: