Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

onsdag 23 februari 2011

Guten morgen

Då var det en ny dag att ta tag i. Kände inte alls för att kliva upp ur sängen idag, kände mej som någon slagit mej med ett baseballträ och att det snurrade stjärnor runt huvudet! Det blir nog bra att jag ska vara ledig imorgon, tror jag behöver det nu när jag är lite halvhängig
Nu sitter jag på jobbet o kollar internätet lite medan jag väntar på att jag ska börja jobba klockan 9. Letar lite bra musik jag hört på radion på sistone och lägger till på min Spotify lista =) Bland annat:
Those Dancing Days - Reaching forward
Lykke Li - I follow rivers
Lady Gaga - Born this way
Och så en annan favorit som jag inte hört på radio men som jag älskar:
Bella´s lullaby som är med i Twilight

Inga kommentarer: