Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

onsdag 2 februari 2011

Day 12 - My siblings

Först ut är mitt näst yngsta syskon som snart blir 2år.
En glad kille som gillar att klä ut sej.Sedan kommer ännu en bror som fyllde 4år i måndags.
En busig kille som just nu gillar Bilar väldigt mycket, Blixten och gänget!
Sista broren ut fyller snart 22. Är numera göteborgare där han pluggar.
Han har dille på bandet KENT!


Systrar har jag också. En busig en på 6år.

Hon vill gärna spela Fia varje gång man kommer förbi.
Häromdagen skrev hon mitt namn för första gången =)

Minsting syskonet fyllde 1år i slutet av förra året.
Sist jag träffade henne märkte jag att hon precis som jag verkar gilla
att prata!

Och så sista syskonet ut, en syster som fyller 20 senare i år.
Precis som jag en hästtjej så vi hänger en hel del i stallet men annars också.

STORA SYRRAN ÄLSKAR ER, NI ÄR ALLA TOPPEN PÅ ERA EGNA VIS!
OCH JAG KOMMER ALLTID FINNAS HÄR FÖR ER!

1 kommentar:

Sofie sa...

Vilken tur att dom har en sån underbar syster som dig Sandra!