Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

söndag 13 februari 2011

Rajtan Tajtan

Tack för igår flikkor!
Kul att jag fick komma Fia, jag hade en supertrevlig kväll!
Pumpen var faktiskt riktigt roligt igår, hade en underbar kväll som jag kan leva på ett tag nu medan jag bygger vidare på mitt hus Blev inga kanon bilder direkt då jag mestdels av kvällen glömde bort min kamera.

En dålig outfit bild kan jag väl bjuda på i varje fall. Jag hade spetstajts från Cubus en svart tunika med knappar i ryggen. Färgklicken fick bestå av turkosa örhängen med matchande nagellack =)

1 kommentar:

Sofie sa...

Tack för din kommentar, när gjorde du blodprov? Har du fått resultat? Jag har velat ha nån slags klänning/tröja/tunika med knappar i ryggen...vart har du köpt den? Tips på vart jag kan leta? Kramisar