Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

torsdag 24 februari 2011

Helt tom i huvudet

Ja nu har hjärnan gått på högvarv hela eftermiddagen vill jag lova då vi besökt en butik med tapeter. Vi lyckades välja tapeter till nästan hela huset utan allt för mycket krångel. Jag fick lägga mej gällande några tapeter som min sambo ratade och ge med mej lite gällande någon. Men känns som det blev skitbra tillsist! Nu vill man bara få upp alla så fort som möjligt. Hoppas att vi lyckades hålla en rödtråd genom hela huset så det inte kommer kännas helt knäppt, men det tror jag inte! Som sagt det känns super även om man aldrig kan veta förrän de kommer upp. Några tapeter var alldeles nyinkomna vilket kan vara lite kul för då kanske vi blir bland första i trakten att ha dem!
Vilka tapeter det blev avslöjar jag inte än, kommer fota dem vartefter vi sätter upp dem!

Inga kommentarer: