Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

torsdag 24 februari 2011

Hallå du nya dag

Idag har jag tagit mej en dag sportlovsledigt *skönt*.
Jag vaknade tilll ett antal ggr på morgonen men klev inte upp förrän halv elva. Då gick jag direkt in i duschen och tog en lång varm dusch.
Nu har jag precis ätit en smaskig frukost bestående av havregrynsgröt, äggröra, te och ett pars korpor så nu borde jag stå mej ett tag! Under tiden jag ätit har jag kikat runt på internet i lugn o ro. VILKEN HÄRLIG MORGON!
Vid halv två kommer Lasse o hämtar mej. Då ska vi åka iväg o kolla på tapeter!! Det ska bli kul men det lär bli väldigt svårt!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Vad härligt det låter. En ledig dag är du värd :-) Hoppas ni hittar tapeter. Ha en fortsatt fin dag! Kramar