Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

torsdag 17 februari 2011

Dagen bara försvann

Oj oj oj...igår bara försvann dagen o jag hann inte med bloggen överhuvudtaget! Tänk att en dag bara kan försvinna sådär. Ibland blir man rädd för att man inte hinner med.
Det var en bra dag igår i varje fall förutom att jag börjar bli lite förkyld igen med halsont o så.
Jag jobbade stängning och sedan tog jag en promenad till mamma där jag blev bjuden på supergott kvällsfika! Me like!
Kom inte hem förrän sent från mamma och då var jag supertrött så däckade i sängen. Fortsättningen av min lista hoppas jag kunna delge er ikväll, men idag är också fullt opp så vi får väl se!

Inga kommentarer: