Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

fredag 4 februari 2011

Fröken Age eller kanske "Kornet" numera

Igår kom artikeln i tidningen som jag kollat efter en vecka. Förra veckan var nämligen en journalist från den lokala tidningen hos oss på förskolan och ville intervju någon om kräksjukan som förväntas drabba många i år. Hon ville höra lite om hur vi jobbar för att minska smittorisken. Jag ställde upp på att bli intervjuad. Sedan kom hon på att hon även ville ta en bild på mej där jag höll i ett vitpepparkorn. Hon lovade att fokus skulle ligga på kornet och att jag skulle vara suddig på bilden. Men i tidningen var jag inte suddig alls. Men man kunde i varje fall inte se mina pormaskar som min kära sambo sa =)

1 kommentar:

slarsson sa...

Jag tyckte det var jättekul att du var med i tidningen och då svarade så bra. Blev en glad övveraskning den dagen =)