Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

tisdag 22 februari 2011

Day 27 - My ambitions

Mina ambitioner...
Hmm...
Man har ju olika ambitioner i sina olika roller i livet. Eller man och man, jag har det i varje fall!
  • Som på jobbet till exempel är min ambition att hela tiden utvecklas och bli bättre. Jag vill vara en grym förskollärare som fixar det mesta kanon bra och som barnen, kollergor och föräldrar trivs med!
  • I privatlivet vill jag vara en så bra sambo jag bara kan men fortfarande vara mej själv o likadant i alla mina andra relationer.
  • Träningsmässigt vill jag bygga upp en bra kondition och bra "grund" muskler, när jag får mer tid för träning igen..

O så vidare, o så vidare...Jag har en hel del olika ambitioner gällande olika saker i livet!

Inga kommentarer: