Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

lördag 26 februari 2011

Lite som semester

Som jag tidigare berättat bor jag hos min pappa i helgen, vilket innebär inget husbyggande. Detta blir för mej lite som semester! jag sov till 09.30, skönt! Gick upp och gick ner o fixade frukost som jag åt samtidigt som jag bläddrade i tidningen. Sen gick jag o satte mej i soffan o kollade på inspelat Let´s Dance. Och i soffan sitter jag fortfarande. Men nu ska jag nog gå ut en sväng i varje fall för man kan ju inte sitta inne en hel dag. Klockan tre går ridån upp för första föreställningen idag så det gäller att ta vara på tiden! Sen blir det revy för hela slanten!

Inga kommentarer: