Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

tisdag 1 februari 2011

Den farliga leken


Idag läste jag ut Den farliga leken av Mari Jungstedt, jag har läst hennes tidiga böcker och gillat dem. Gillade även denna. Böckerna handlar om polisen Knutas som jobba på Gotland och hur han får olika mordfall på sitt bord. I mitten av denna bok blev jag jättebesviken då jag var säker på att jag kommit på vem mördaren var, men skenet bedrog och det visade sej att jag var helt ute och cyklade. Jag fattar inte hur författarna kan få ihop det!

Just denna mordgåta var väldigt bra och behandlade ett aktuellt ämne nämligen modéindustrin.
LÄS DEN!

Inga kommentarer: