Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

söndag 20 februari 2011

Bloggen blir lidande medan huset går framåt

När tiden inte räckt till de senaste dagarna är det bloggen som fått bli lidande har inget annat jag kan prioritera bort.

I helgen har det hänt en hel del i huset tycker jag i varje fall. Men vad det är som hänt ska jag försöka dela med mej av imorgon så jag hinner ta lite bilder att bjuda på med!

Revy premiären gick bra och det var superkul! Längtar till på fre då det är dags att spela igen. Hoppas det går lika bra då!


Nu måste jag sova.

Natti natti...


ps. Listan jag skrivit är inte riktigt klar, de sista dagarna kommer i sinom tid!

Inga kommentarer: