Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

måndag 21 februari 2011

Day 26 - My dreams

Mina drömmar just nu är att huset ska bli klart så vi får flytta in dit. Har en himla massa drömmar om hur jag ska inreda och så vidare och om hur livet i huset tillsammans med min underbara ska bli.
Jag har nästan alltid drömt väldigt realistiskt och inte svävat iväg allt för mycket, detta gör ju också att många av mina drömmar besannas. Men visst kan även jag drömma om sådant som troligtvis aldrig kommer att hända. Men just nu handlar mina drömmar om min framtid.
Jag drömmer om att få fortsätta vara lycklig med Lasse. Bara vi har varann så går allt!

Inga kommentarer: