Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

torsdag 18 augusti 2011

@ work

Åkte med sambon min till jobbet idag så kom lite tidigt! Har suttit och kikat runt på nätet lite på aftonbladet och en massa bloggar. Det gillar jag att göra på morgonen det har blivit min "morgontidning" nästan.
Känner mej fortsatt trött idag men hoppas jag vaknar till.




Igår fick jag en tanke om mej själv och den sa att jag allt oftare enligt nig själv blir negativ och gnäller på små saker. Ska försöka bättra mej där för egentligen är ju jag en väldigt positiv tjej vettja! Så positivt ska det vara framöver!




Nu ska jag gå ner till mina små knoppar och fixa lite frukost!

Inga kommentarer: