Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

torsdag 18 augusti 2011

Fransk delikatess

I förmiddags så såg jag en av våra småttisar stoppa något i munnen så jag gick fram och skulle pilla ut det som jag trodde var en sten ur munnen. Det visade sej dock att barnet stoppat en mördarsnigel i munnen. Fy vad illa jag mådde och småttisen med tror jag för barnet fick kväljningar.

Jag tog med barnet in och sköljde ur munnen och tvättade händerna, slemmet var inte det lättaste att få bort, men till slut gick det!

Barnet sammanfattade händelsen med ordet BLÄ! Jag kan inte annat än att hålla med trots att jag inte smakat på någon ;-)

Inga kommentarer: