Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

torsdag 25 augusti 2011

Hallå! Stanna! Inte så fort jag hinner inte med!

Rubriken beskriver mitt liv just nu. De senaste tre veckorna har rusat förbi. Jag har liksom ingen aning om var de har tagit vägen???


Imorgon är det redan fredag igen vilket innebär att det närmar sig helg igen. Det ska bli skönt, det är himla kul på jobbet nu men jag är så fruktansvärt trött när jag kommer hem. Men ikväll gav jag mej i varje fall ut och målade lite. Om helgen bjuder på bra väder kanske måleriet blir klart! Den som lever får se!


I helgen ska jag försöka leka lite fotograf också! Har så mycket och visa. Mest från huset men lite annat också!


Snart kommer mannen min in och då ska vi glo på en film!

1 kommentar:

linda sa...

ja, foton vill vi se!!