Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

måndag 29 augusti 2011

Goodbye The Ark!

Slarsson och jag drog i väg till Eksjö stadsfest i lördagskväll! Vilken superkväll! Vi såg September. Jag gillar henne men hon var inte lika bra live som jag trodde hon skulle vara men sjunga det kan hon banne mej!

Vi kollade också på ett live framträdande med poeten Bob Hansson som jag bara skymtat på TV någon gång innan. Jag blev mycket positivt överraskad och skulle gärna se han igen.


Men kvällens höjdpunkt var ju såklart The Ark som vi tog chansen att se för sista gången! Jag hade en period då jag lyssnade sjukt mycket på dem. Efter denna spelning hamnar jag nog i en sån period igen!


TACK Slarsson för en superkväll!






Inga kommentarer: