Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

tisdag 16 augusti 2011

Ge mej en mensmix vettja!

För ett tag sen träffades jag och en vän för en filmkväll! Vi hyrde två filmer en av dem var "No strings attached". Den kan jag varmt rekommendera, en riktig Fröken Age film. Aston Kutcher var dessutom skapligt snygg i denna film!




Något som jag efter denna film tycker att alla tjejer borde ha är en mensmix. När tjejen i filmen ligger hemma med en förskräcklig mensvärk kommer killen förbi med en skiva han har bränt som han kallar för mensmix. Alla låtar har till exempel blod eller röd med i titeln eller texten, fyndigt!


Jag tyckte det var en kul grej!


Under denna scen i filmen kommer även en av tjejens kompisar in med en kopp te till henne samtidigt som hon kläcker ur sej:


-"Tea for your vagina!" Kul kommentar!




Jaha vad ville jag få fram med det här ordbajsandet då?


Jo, denna film var helt klart sevärd och alla tjejer är helt klart värda en egen mensmix! =)

Inga kommentarer: