Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

söndag 21 augusti 2011

Igår var det faktikst min dag

Igår fyllde jag år! Jag gillar att fylla år så ingen som jag känner kunde nog undgå att veta att det var min födelsedag igår, jag har nog talat om det för de flesta!


För er som inte vet så fyllde jag 25 och är nu närmare trettio än tjugo som min snälla lillasyster var tvungen att informera mej om!




Hur eller hur så blev dagen kanon. Den började med en överraskning. När jag sitter pch äter frukost tittar jag ut genom fönstret och får se hela min pappa-familj komma med tårta och paket! Hade ingen aning om detta!


När de begett sej hem igen kom svärmor och hennes man så vi förberedde fika då knackade det på dörren. Jag öpnnade och där stod mormor och morfar som jag inte heller visste skulle komma!




På kvällen gick vi till kinan med mamma-familjen och svärmor och hennes man och åt mongolisk barbeque som jag gillar!


En kanon dag!




Tack för alla grattishälsningar och alla fina presenter!

1 kommentar:

Linda sa...

vilken toppenfödelsedag du har haft, trevligt att umgås med sin familj!