Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

måndag 15 augusti 2011

Peppveckan - deltagare

Denna veckan deltar jag i peppveckan som jag tidigare bara följt hos Cilla. Hur det går? Jo, det återstår att se. Men jag satte upp lite lagom mål för första veckan. Mina mål:



1. Att bara ta en portion



2. Att inte äta godis.






Det ska ju inte vara omöjliga mål att uppnå!

1 kommentar:

Cilla sa...

Välkommen till peppgänget. Riktigt roligt att du hänger på :) Att sätta upp ett delmål som sedan ska ta en vidare till ett mål är precis hur vi jobbar här. Jättebra att sätta en målsättning som känns som en bra start på något långvarigt! På onsdag sammanställer jag målsättningarna. Kämpa på och lycka till! :)