Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

tisdag 23 augusti 2011

Mer död än levande

Helt sjukt trött, inte kunnat sova knappt någonting natten tills idag. Det har en tendens att bli så när jag ska öppna på jobbet vilket jag gjorde i morse. På jobbet har det varit fullt ös då vi skolar in ytterligare några nya stjärnor. Jag slutade tidigt idag. Då var jag faktiskt duktig och gick hem


(därmed är ett av mina två motionstillfällen i peppveckan avklarat). Det var skönt med en promenad i det fina vädret!




När jag kom hem hade jag nog egentligen behövt sova, men inte då. Duktig som man är grabbade man tag i penseln och målade klart en garagevägg innan det var dags att åka tillbaka till jobbet för personalmöte. Kom hem sen vid åtta och efter det har jag jobbat en stund.


Nu känner jag dock att det snart vankas huvudvärk så ska nog bege mej till sängen innan den hälsar på. Det är ju faktiskt en dag imorgon med!

Inga kommentarer: