Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

söndag 14 augusti 2011

Veckorna går så fort så jag hinner inte med

Är igång på jobbet igen för fullt, snart är alla tillbaka efter sin semester och allt är som vanligt igen. Eller inte riktigt som vanligt för imorgon går jag på nytt schema, visst det dröjer väl inte länge innan det schemat blir vardag det heller! Vi får i och för sej en massa nya kottar denna termin också så det blir nästan en helt ny grupp. Så allt är inte riktigt som det alltid varit men det är ju kul när det händer lite med ju! Älskar mitt jobb i varje fall!

Privat då?
Jo det är mest huset som dominerar där. Vilken överraskning va? Jag målar, målar och målar! Men vad fint det blir och tro det eller ej men inom några veckor är nog både garaget och huset färdigmålat, utanpå i varje fall! Härligt!
Förutom huset blir det inte så mycket mer på fritiden. Lite små avstickare för att hitta på lite annat emellan bara. Försöker träffa kompisar litegrann. Nu senast var det en kär vän som var hemma o hälsade på. Då kom han och en annan kär vän hit och fikade och snackade lite! Lovely! Idag har min kära bror varit här på lunch med han har vart hemma från götet i veckan och lyckades klämma in sin stora syster i det fullsmockade schemat, det tackar jag för!
Igår var jag faktiskt en sväng i stallet och red också, det känns i hela kroppen idag kan jag lova men det är bara ett plus!

Nu ska jag och min underbara karl trycka ner oss i soffan och kolla på "The tourist" med Angelina Jolie och Johnny Depp som vi hyrt, har ni sett den? Vi får hoppas den är bra!


Inga kommentarer: