Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

fredag 31 januari 2014

Sista dagen som föräldraledig

Ja, på måndag börjar verkligheten igen. En ny sorts verklighet med ett barn i jobbvardagen. Dock ska mannen hem i några månader innan den riktiga  verkligheten med jobb o förskola ska prövas på. 

Mycket blandade känslor inför måndag. Ska bli spännande att börja jobba igen och jag gillar ju mitt jobb men oj vad jag kommer sakna min lillprins. Kommer nog bli jobbigt till en början och träffa honom så lite mot vad jag är van. Känns som man kommer missa så mycket i hans liv och många stora steg. Tur det är hans pappa som får förmedla allt nu till en början och inte förskolan.

Men innan måndag ska vi njuta av helgen! 

Inga kommentarer: