Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

fredag 3 januari 2014

Årets första ridtur

Prinsen i jag styrde ut mot stallet i förmiddags. Prinsens morfar var hemma och passade lillkillen medan jag red en sväng. 

Mycket bra pass. Skima kändes fin, lugn och avslappnad från början och gjorde så genom hela passet. Traven gick bättre än på länge, fick henne dit jag ville ha henne utan att hon hängde på bettet eller sprang för fort. I tölten var donnan lite lat, ska nog ha med mig ett spö nästa gång som hjälp och kunna peta till med ibland. Ska satsa så mycket jag hinner på ridningen detta år. Vi har kommit en bra bit på vägen Skima o jag så är nyfiken på vad detta år kan ge! 


Inga kommentarer: