Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

onsdag 1 januari 2014

2013

Hittade en lista på en blogg jag läser, den får sammanfatta mitt år 2013 i väldigt kort drag.   2013 kommer alltid vara ett av mina bästa år. Jag blev ju mamma!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Oh jah! En hel del, men det mest minnesvärda var helt klart att föda barn och bli mamma.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga att hålla.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, flera stycken.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Är det något du saknat år 2013 som du vill ha år 2014? Kan inte komma på något i detta nu.
6. Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? 29:e januari
7. Vad var din största framgång 2013? Föda fram min fina son.
8. Största misstaget? Hmmm...
9. Har du varit sjuk eller skadat dig? Riktigt dålig när jag haft mjölkstockning
10. Bästa köpet? Gjort flera bra (och dåliga). Men mycket nöjd med alla växter och träd som köpts in för att förgylla vår trädgård.
11. Vad spenderade du mest pengar på? Vårt hus
12. Gjorde någonting dig riktigt glad? Allt som rör min lille prins! Och allt roligt som hänt kring mina vänner såsom bröllop, föräldraskap mm
13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? The fox - Ylvis
14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare
15. Vad önskar du att du gjort mer? Njutit
16. Vad önskar du att du gjort mindre? Kollat runt och spelat på mobilen (ska bli skärpning där)
17. Hur tillbringade du julen? Med familj och släkt
18. Favoritprogram på TV? Helt klart Greys anatomy, missade tyvärr för första gången sen serien började ett avsnitt.
19. Bästa boken du läste i år? Oj, när jag gick hemma och väntade prinsen så läste jag sjukt mycket men femti-triologin tog jag mej igenom fort.
20. Största musikaliska upptäckten? Hmm...no answer
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Fick flera saker jag önskat mej
22. Något du önskade dig men inte fick? Det var det säkert
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2013? Minns inte men hade nog lite kalas med tårta o så.
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det finns det ju alltid!
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2013? Nybliven mamma stil: amningsbehå, mysbyxor, någon gammal tröja och hästsvans.
26. Vad fick dig att må bra? Spendera tid med nära och kära. Följa prinsens utveckling. Spendera tid med hästarna.
27. Vilken kändis var du mest sugen på? Kan inte direkt säga att jag var sugen på nån
28. Vem saknade du? Olika personer vid olika tillfällen
29. Den bästa filmen du sett i år? Oj då, sett en del film så kommer inte ihåg. Men nyligen såg jag "Kodnamn Lisa" och den var bra.

Nu tar vi oss an 2014...

Inga kommentarer: