Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

söndag 29 april 2012

Trötta ben

Ligger i sängen! Snart dags att släcka o sova. Skönt att benen får vila gått en himla massa promenader denna vecka, mer än på länge vilket känns mest i benen. Men Gud va skönt det är med promenader!

Helgen har varit lovely. Inte fått så mycket gjort av vad jag hade tänkt men så är det ibland.
I fredags var jag o kollade på fotboll, mannen i mitt liv spelade och skötte sej ypperligt! Sedan träffades vi lite folk från jobbet, trevligt! På lördagen fot vi till Västervik för att kolla marksten. Vi passade också på att kolla in dollarstore ( var inte så värst) och lager 157 där jag inhandlade lite nya kreationer.

Idag har jag varit o ridit. Byggde lite sandslott med syskonen med. Ett bra pass styrketräning fick jag till med tack vare sis och Slarsson.

Nähe ska sova så jag kanske tar mej upp på en morgonpromenad innan jobbet!

Inga kommentarer: