Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

måndag 23 april 2012

Det har gått i ett

Slutet på förra veckan gick i ett! Torsdagen spenderade jag på jobbet hele dagen och möte på kvällen .

På fredagen slutade jag tidigt så åkte ut till flohult och red min fina Skima. Gick faktiskt riktigt bra, har en del att träna på nu så förhoppningsvis blir det bara bättre och bättre. På kvällen myste jag med min man som jag knappt träffat i veckan.

Lördagen startades med en morgonpromenad i övrigt innehöll denna dag fotboll och fest. Festen var hos en vän som flyttat tillbaka till denna stad en mycket trevlig kväll/natt!

På söndagen var jag lite slö men fick i varje fall till en 8km promenad med Slarsson, gött! Annars var det mycket koll på tv:n med världscupfinalen och filmer.
Bra slut på veckan!

Inga kommentarer: