Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

lördag 7 april 2012

Puss i påsk

Idag har kära moster o mormor talat om att de läser min blogg o tycker att jag bloggat dåligt på sistone. Blev glad att höra att de läser så ska försöka bättra mej igen! Lite roligare att skriva när man vet att någon läser. Idag har det varit påskmiddag hos mormor o morfar med mamma familjen och mostrarna! Trevligt värre!

Igår hade jag en underbar dag tillsammans med underbara Hampus o på kvällen så anslöt sej Slarsson med. Superkväll!
Nu ska jag gå o lägga mej o läsa! Natti!

1 kommentar:

Ida Strömberg sa...

Hej Sandra. Jag är ju här också med jämna mellanrum. Bara så att du vet :) Kram
www.ida-mamma.blogspot.com