Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

lördag 14 april 2012

Härlig oplanerad dag

Mina helger har en tendens att ofta vara ganska planerade. Idag har det dock inte varit så. Började dagen med en morgonpromenad innan jag njöt av en smarrig frukost! Sedan kom Göte hit och hjälpte till lite med murspisen. Den kommer bli kanon när den är klar.

Sedan städade jag lite här hemma innan Slarsson kom förbi. Vi tog en lång promenad, närmare 8km, med en massa prat, lovely! Sedan intog jag lite lunch innan jag gick ut och jobbade lite i vår blivande trädgård. Förberedde lite för omfördelning av fyll o så.

När jag kom in var jag helt slut i kroppen efter promenaden och en mängd tunga spadtag. Älsklingen och jag lagade en ny kasslergryta med soltorkad tomat som inte var helt fel och så har vi haft filmkväll. Sett två filmer, en av dem kan jag rekommendera om ni inte sett den "tower heist". Helt okej film med bl.a. Ben Stiller.

Underbar oplanerad dag. Imorgon väntar en lite mer planerad dag.

Inga kommentarer: