Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

söndag 15 april 2012

Slutet på en bra helg

Ligger här och knappar på mobilen och tänker på hur bra denna helgen har varit och väldigt skön.

Gjorde som igår och började dagen med en liten powerwalk, superskönt! På förmiddagen åkte jag sedan till stallet för att kika på syrran som tävlade! Hon var superduktig vilket resulterade i en andra plats i en klassen. Åkte sedan vidare ut till min underbara Skima. Tog med mej Slarsson så vi red en lugn mysig tur i skogen.

Åkte sedan hemåt. Mamma-familjen kom förbi på en fika. Alla var sociala förutom min lillebror som sov på vårat golv, man bli trött när man lekt med kompisar. Nu har mannen i mitt liv och jag myst i soffan till en film. Men nu är det dags att sova för att orka ta tag i en ny vecka.

Inga kommentarer: