Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

onsdag 18 april 2012

Full fläkt denna vecka

Denna vecka blåser det i full fart kan man säga, mycket som händer. Igår kväll hade vi studiebesök på jobbet. Jag visade upp vår avdelning. Jag va super nervös innan men det gick jättebra och var helt sjukt kul så det kan jag leva på ett tag.

Idag efter jobbet tränade syrran, Slarsson o jag. Fick till ett riktigt bra pass. Ska bli intressant att se hur mycket träningsvärk jag har imorgon för känner att det håller på att krya sej på. Avslutade kvällen med tv-kväll hos Slarsson. Vi kollar ju på vårt älskade Greys anatomy!

Nu måste jag sova för imorgon väntar ännu en lång dag!

Inga kommentarer: