Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

söndag 14 april 2013

Sammanfattning av helgen

Fredag:
Prinsen och jag åkte in till staden på förmiddagen för att träffa Slarsson. Vi skulle ta en promenad och det gjorde vi trots det dåliga vädret. Blev sedan så att vi åt lunch ihop och snackade en massa så lillkillen och jag blev kvar där tills det var dags att hämta upp mannen på jobbet.
Vi åkte hem och på kvällen sedan fick vi besök av trevliga grannar för en tacokväll.

Lördag:
Började dagen med mysmorgon i sängen med mina grabbar, myste, pratade och sov om vartannat. När vi kommit upp och iordning åkte vi in till staden. Jag köpte nya promenad/löparskor vilket kommer behövas till alla barnvagnspromenader =). Blev också en fin pyjamas med ugglor (som jag har dille på för tillfället) och en body på rea till lilleman.
Sedan skulle mannen iväg och spela fotboll så prinsen och jag hade soffhäng och mys.

Söndag:
Idag har vart en härlig dag! Vädret har ju vart kanon vilket förhöjer känslan helt klart. Började dagen med mys med grabbarna i sängen igen. Härligt! Sedan gick vi tipspromenaden med min mamma-familj och tog en fika tillsammans efteråt. Åkte vidare ut till min pappa-familj där jag tog en ridtur och sedan grillade vi lite korv.
Lilleman har nästan sovit hela dagen känns det som så vi får väl se om han sover så bra som han brukar i natt. Han somnade snabbt vid nattningen i varje fall.

Inga kommentarer: