Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

söndag 7 april 2013

Helgerna går så sjukt fort

Fredagen:
Hängde större delen av dagen med en vän. Promenad i solen, fika och en massa, massa prat. När mannen kom hem från jobbet gick vi ytterligare en promenad. Sedan kom Slarsson och hennes karl förbi på en spontan visit och stannade hela kvällen, supertrevligt!
Kul när det blir spontant ibland!!

Lördagen:
Var och red på sis vita springare på förmiddagen. Andra gången jag red efter förlossningen. Gud vad jobbigt det var! Svetten bara rann. Hoppade lite när jag ändå var i farten. Avslutade med ett språng på 95cm inte illa för att vara jag!
Lilleman och jag tog en promenad sen när jag kom hem för då åkte mannen för att spela fotboll.
På kvällen grillade vi med sis och hennes karl. Maten var fantastisk och sällskapet likaså.

Söndag:
Idag har vi haft en riktig familjedag. Inledde med att åka in till stan och gå korpens tipspromenad i vårsolen. När vi kom hem tog vi en fika ute i solen. Sen gick solen i moln och det börja blåsa så då gick vi in.
Resten av dagen har vi tre bara myst inomhus.

Inga kommentarer: