Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

torsdag 18 april 2013

Dagarna rullar på

Igår var det underbart väder. Prinsen o jag passade på att åka ut till pappa-familjen. Jag red medan de passade lilleman som sov så gott i vagnen. Vi var ute hela eftermiddagen o han bara sov o sov. Han sover bättre och bättre i vagnen. Ibland kan man inte sluta köra för då vaknar han direkt men nu går det allt oftare.

Idag har vi varit på BVC. Han fortsätter växa så det knakar. Så nu ska vi börja med en månad mellan besöken. Idag fick han sina första sprutor. Han var jätteduktig och jag med = svimmade inte.

På kvällskvisten kom mina kollegor förbi och hälsade på. Mycket trevligt. Prinsen tackar för den fina presenten.





1 kommentar:

Linda sa...

haha, vad jag ser mycket Lasse i honom på denna bilden! Sicken go tupplur det ser ut som!!