Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

måndag 1 april 2013

Påskhelg

Långfredagen: åkte till tuna för att kolla fotbollspokal. Blåste nått förj-vligt! Tog en korv med mos med sis o hennes vänner innan prinsen o jag vände hem igen. Ville inte ha en kall bebis o mjölkstockning!
När jag kom hem fick jag besök av kära vänner! Trevlig eftermiddag! Slarsson stannade hos oss hela kvällen, beställde hem mat, tittade på lets Dance och skrattade så det gällde att knipa om man skulle hålla tätt.

Påskafton: middag med mamma-familjen och den släkten. Lillkillen fick sitt allra första påskägg av sin mormor, innehöll kläder istället för godis! Tack! Härlig dag!

Påskdagen: middag hos pappa-familjen med den släkten! Trevliga promenader i solen. Lillkillen fick påskägg av mej med sin första prydnads påsktupp. Jag o mannen letade påskägg o fann ett med godis som min påskpappa gömt! Avslutade den dagen med att ta mej upp på en häst för första gången på ca 5mån ( mitt längsta uppehåll nånsin). Åh vad kul det var.

Annandag påsk: idag softar vi lite. Prinsen vilar efter helgens alla nya intryck! Härlig promenad i solen o sådär...
Kvällen sen ska avslutas med att träffa ett gäng härliga vänner med barn o hundar!

Inga kommentarer: