Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

söndag 21 april 2013

Dagarna går så fort

Haft en underbar helg med mina grabbar. Har inte kunnat klaga på vädret så har blivit en del utomhusvistelse :-)
I lördags åkte vi in till stan o kollade utemöbler, har nog bestämt oss för ett set nu. Härligt att ha ett trädäck att njuta på i sommar. Mannen premiär grillade på trädäcket idag.

Annars har vi vart på kalas för prinsens kusiner, gått promenader, planerat vidare på hur vi ska fortsätta forma vår tomt.
Igår kväll kollade vi på första filmen tillsammans mannen och jag sen lilleman föddes, han har sovit bra på nätterna länge nu så jag har varit uppe lite längre utan att vara rädd att inte få sova nått. Vi såg "les miserables", helt ok tyckte jag. Sett bättre och sett sämre. Men gillar
man inte musikal ska man ju inte se den. Nu ska jag gå o lägga mej. Vi får se vad veckan bjuder på.



Inga kommentarer: