Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

torsdag 3 mars 2011

You made my day...

En dag som tidigare inte direkt varit kanon fick en riktig vändning då det knackade på dörren till huset tidigare ikväll. Vilka stod utanför?
Jo, en av mina absoluta favoritfamiljer! Nämligen Markus, Linda och Agaton. jag blev så glad så jag fällde en lyckotår *ha ha* typiskt mej! Jag visste att de skulle komma hem o helgen men jag spelar ju revy o ska vara borta hela helgen så trodde inte vi skulle hinnas ses men så ko mde förbi o överraskade oss! Gulle er!
Agaton hade växt och blivit omöjligt ännu charmigare och bara skrattade och busade. och när han bjöd på en kram innan han gick så smälte fröken Age!
Tack för besöket Linda m familj.

Inga kommentarer: