Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

tisdag 8 mars 2011

Ny tävling igång.

Förra året tävlade jag och Pelle i min revyfamilj om vem som gick ner mest i vikt på ett år. Pelle gick ner 7kg och jag 12kg så jag gick ut som vinnare i den kampen. Priset var en hundring.
Vi ska tävla detta året med då båda har övervikt vi fortfarande vill bli av med. Detta år får vi en till tävlande så i år kan man vinna 200kr, det är pengar det med. Så nu är det dags att ta tag i o köra järnet igen. Minst 10kg ner har jag tänkt mej!
Jag tycker det är lättare att peppa mej själv när jag ingår i en "tävling" och kämpar tillsammans med andra.
Here we go!

Inga kommentarer: