Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

torsdag 17 mars 2011

Oj oj oj....

Vad trött jag är. Kommer att bli sängen tidigt ikväll vill jag lova. Det är inte lätt att bara hoppa tillbaka in i verkligheten igen när man legat hemma i hög feber flera dagar. Men efter 2 dagar på jobbet börjar jag komma igång igen även om jag får små trötthetsdippar ibland.
Ikväll är min sambo o tränar fotboll. han körde hem mig innan så jag har slappat/sovit lite i soffan och diskat o lite. Nu tänkte jag kolla på "Halv åtta hos mej" innan det blir att dansa runt en sväng med dammsugarn med. I helgen blir det huset mest hela tiden. Ska tömma kameran så jag kan ta med den o knäppa lite kort i huset för nu har det börjat hända mkt kul vill jag lova!

1 kommentar:

systra di sa...

skönt att ha dig tillbaka i bloggvärlden igen! :) i verkligheten också förresten! <3