Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

onsdag 2 mars 2011

Mitt i veckan

Ja, redan onsdag igen vilket innebär lång dag på jobbet för mej då jag stänger. Men men...dagarna brukar ju skena iväg så det gör säkert den här också. Efter jobbet blir det att¨åka upp till mamma en sväng o vänta på mannen min som tränar fotboll ikväll.
Vet ni att jag blir så glad när folk tänker på det lilla ibland. Som igår när jag kom hem efter en lång dag med jobba hade in underbaring till morfar öppnat garageporten till mej så det bara var att köra in. Ibland när man är helt slut kan man bli superglad för det allra minsta!
Men men nu ska jag försöka vända dena dag till något positivt för det kändes inte alls bra när jag vaknade. Men det blir ju vad man gör det till!

Inga kommentarer: