Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

söndag 9 januari 2011

Nyinflyttad

Ja, jag kände att det var dags även för Fröken Age att prova på något nytt. Kände att jag började bli lite begränsad på Metrobloggen då jag är urkass på HTML-koder och sådant. Här kan jag använda många fler verktyg på ett enkelt sätt vilket förhoppningsvis kommer att utveckla min blogg. Bloggandet har blivit en så stor del av mej och en av mina fritidssysselsättningar.
Hoppas ni som varit stadiga läsare på metrobloggen har lust att följa med Fröken Age vidare!
VÄLKOMNA!

3 kommentarer:

Linda sa...

Nemän tjena!!! hittade hit av en slump, skojj!!

Ann-Sofie sa...

Kul att du börjat blogga här! :-) Ha en fin kväll. Kram

Sara sa...

Jag hänger med hit! kram Sara