Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

måndag 24 januari 2011

Day 3 - my parents

Mamma
Jag har världens bästa mamma.
Hon finns alltid där när jag behöver henne och har alltid gjort!
Hon är otroligt snäll och omtänksam och lätt att prata med.
Nu, trots att jag är vuxen pratar jag oftast med mamma minst en gång i veckan om allt möjligt och rådfrågar henne om det mesta. Vi har så trevligt och kul ihop när vi ses, jag gillar att umgås med mor min!
TACK för att du finns mamma. Jag älskar dej!
Pappa
Tänka sej att jag har världens bästa pappa med.
Mina pappa är en skojig prick han. Han har nog alltid varit lite små busig.
Även han finns alltid där för mej när jag behöver han!
Pappa är också skön att hänga med, det brukar bli en hel del kortspel när vi är hos min
pappa-familj och hälsar på.
Även pappa är en mycket snäll och omtänksam person.
TACK för att du finns pappa, jag älskar dej!


Inga kommentarer: