Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

söndag 23 januari 2011

Faller i gamla mönster

Förra året gjorde jag en hälsoresa genom att förändra mina vanor en hel del och gå ner massor i vikt. Tänkte delge er exakt hur mycket jag gick ner och hur myckt jag förändrade mina olika kroppsmått men måste hitta mina anteckningar då. Mer än 10kg gick jag i varje fall ner.
På nyårsafton skapade jag mej ett mål för detta år, nämligen att gå ner ytterligare helst 10kg under 2011.
Detta tänkte jag försöka börja ta tag i så smått.
Har känt de senaste veckorna att jag håller på att falla tillbaka i gamla mönster så från och med imorgon blir det hårdkörning vad gäller maten igen. Träningen har jag svårt att hinna med mer än vardagsmotion just nu pga husbygget men vi får se. -10kg på ett år är definitivt inget omöjligt!

1 kommentar:

Sofie sa...

Sätt upp rimliga mål och ha inga förbud. Tips från coachen...hehe. Kramis