Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

lördag 22 januari 2011

Day 1 - This is me

Ja vem är Fröken Age? Jo, jag är en tant i mina bästa år vilket innebär att jag i slutet av sommaren fyller 25år. Jag lever ihop med min sambo och våra 2kissar Lillen och Svinto. Vi håller just nu på att bygga vårt alldeles egna hus. Det är en resa vill jag lova. Både sjukt jobbigt och sanslöst roligt, blandade känslor där skulle man kunna säga.

Jobbar gör jag som förskollärare på en förskola här på orten där jag stormtrivs. Älskar mitt jobb, man får så otroligt mycket tillbaka när man jobbar med barn!

Just nu finns det inte så mycket tid över till annat än jobbet och att bygga hus men annars håller jag gärna till i stallet, umgås med nära och kära eller shoppar till exempel.

Som person vill jag tro att jag är en glad och positiv människa men visst kan även jag vara bitter!

Att skriva om mej själv är inte min starkaste sida, vill ni veta något mer så får ni väl helt enkelt fråga.

Inga kommentarer: