Etiketter

Arg Age (3) Böcker (5) Film (7) Fotboll (2) Huset (44) Hälsa (34) Hästarna (20) Mat (5) Musik (4) Party (11) Prinsen (27) Shopping (18) Trädgård (2) TV (3) Utflykter (9) Vardagsdravvel (220)

onsdag 26 januari 2011

Fick en anonym kommentar som löd typ så här:
"onödigt att skriva en lista om du inte tänker skriva något svar"
Jag kan faktiskt hålla med dej på sätt och vis. Fast samtidigt tyckte jag nog att jag på sätt och vis gav ett svar, att för mej är kärlek något så stort så att det inte går att beskriva med nedskriven text. Hänger du med?
Och så måste jag kontra med:
Det är onödigt att kommentera om du inte kan skriva vem du är!!!

3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Jag tycker det är kul att läsa dina listinlägg :-) och jag håller med dig om att kärlek är mäktigt och svårt att beskriva med ord. Ha en fin kväll! Kram

Linda sa...

haha, bra svar!!!!!!

Linda sa...

förresten, du vet väl att du kan välja i inställningar vilka som kan kommentera... där kan du välja bort anonyma,... om du vill slippa dem.. :-)